زمان جاری : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 3:07 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 7
نویسنده پیام
hessam-rezaie آفلاین


ارسال‌ها : 7
عضویت: 23 /8 /1392


قوانين انجمن(مهم و جدي)
با عرض سلام و خسته نباشيد به شما كاربران گرامي،قوانين انجمن به صورت زير ميباشد و بدليل اينكه تمامي مشخصات شما ثبت خواهد شد امكان پيگيري وجود دارد و با كاربر خاطي برخورد مي شود.
اخطار : اين انجمن تمامي اطلاعات شما اعم از ساعت ورود و خروج ، تاريخ ورود و خروج و حتي آي پي كامپيوتر شما را ثبت ميكند ، پس پيگيري ما با شخص خاطي جدي بوده و مجزات در برخواهد داشت.
1- هرگونه بي ادبي به كاربران ديگر ممنوع و خلاف قوانين مي باشد.
2- هرگونه فعاليت سياسي يا ترويج قانون شكني خلاف مقررات انجمن بوده و قابل پيگيري است.
3- در انتخاب نام کاربری خود هنگام ثبت نام دقت فرمایید. شناسه هایی که در بر گیرنده کلمات زشت، نامناسب و مشابه نام مدیران سایت باشند در اولین فرصت مسدود خواهند شد. همچنین کاربران تنها مجاز به استفاده از یک شناسه کاربری فعال می باشند، در صورت مشاهده رفتاری مغایر با این قانون تمامی شناسه های فرد خاطی مسدود خواهند شد.
4- قرار دادن تصاویر شخصیت های سیاسی، مذهبی، غیر اخلاقی و برخی نماد ها در آواتار، امضا، تصویر پروفایل و همچنین آپلود کردن این تصاویر در آلبوم های شخصی تحت هیچ شرایطی مجاز نیست و در صورت مشاهده، تصویر مربوطه حذف و کاربر اخطاری دریافت خواهد کرد. در صورت تکرار دسترسی کاربر قطع خواهد شد.
5- این سایت محلی جهت رد و بدل اطلاعات در رابطه با اهداف سايت می باشد. پس لطفا سعی کنید مطالب خود را در رابطه با این موضوع و يا با موضوعات وابسته به آن ارسال نمایید.
6- زبان نوشتاری سایت با توجه به زبان رسمی ایران، فارسی است و تمامی کاربران موظفند فقط به زبان و با فونت فارسی نوشته های خود را ارسال نمایند. نوشتن مطالب به صورت فینگلیش و یا سایر زبان های رایج در چت و ... در سایت ممنوع است.
7- اين انجمن تمامي اطلاعات شما اعم از ساعت ورود و خروج ، تاريخ ورود و خروج و حتي آي پي كامپيوتر شما را ثبت ميكند ، پس پيگيري ما با شخص خاطي جدي بوده و مجزات در برخواهد داشت.

پنجشنبه 23 آبان 1392 - 15:35
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :